Direct mail

25 juni 2013 | Direct Marketing

Iedere klant vroeg ons een direct mail te maken die 100% respondeert

Zo deden we het
Iedere klant in ons bestand vraagt er wel eens naar. Zo´n mailing die opvalt. Die knalt. En laat SQZI nu gespecialiseerd zijn in het bedenken van direct mailings die zó opvallen dat je het niet kunt nalaten de verzender even te bellen! Perfect passende cadeautjes die op het juiste moment op de mat vallen en een echt persoonlijke boodschap overbrengen – voorzien van een opvallende adresdrager uiteraard. Wij hebben bijvoorbeeld regelmatig voor wijnkistjes gekozen. Die zijn betaalbaar, uitnodigend en bieden volop ruimte voor persoonlijke invulling. Iedereen wil 100% respons. Wij zijn er 100% van overtuigd dat uw respons met SQZI in ieder geval maximaal is.

tip van sqziWat kunt u ermee?
Direct mail lijkt weer in opmars te zijn, maar feitelijk is goede direct mail nooit weggeweest. Maar wat maakt uw mailing nu een goede mailing? Stap 1: timing. Wacht op het perfecte persoonlijke moment. Een feestelijke opening van een nieuw kantoor, de geboorte van een kind, een huldiging van een collega of een relatie die gaat trouwen. Stap 2: NAW. Als u het zelf niet kunt bezorgen, zorg er dan voor dat u de juiste naam, adres en woonplaats weet. Stap 3: de ultieme adresdrager. Als u het betaalbaar wilt houden, zoek dan naar iets bestaands, zoals een wijnkistje. Iets dat uitnodigt om geopend te worden. Stap 4: inhoud met funfactor. Zorg ervoor dat de inhoud van de mailing zo persoonlijk en aansprekend mogelijk is. Maar misschien is de beste stap wel de stap naar onze SQZI vergadertafel voor een informele brainstorm. Dus wilt u hulp bij het zoeken naar een originele, 100% responderende direct mail die opvalt? Neem dan gerust contact op met Tanja Leeggangers.