website Sail ala Carte

9 september 2011 | Webdesign

Sail àla Carte vroeg ons een webdesign te ontwikkelen voor meer naamsbekendheid en nieuwe klanten

Zo deden we het
Je loopt een winkel in en denkt ´ja, goede sfeer´. Of ´nee´en je staat direct weer buiten. Zo werkt het ook met websites. Bezoekers oordelen in een fractie van een seconde of dit de website is waarop ze verder zoeken. Webdesign is dus ongelooflijk belangrijk. En webdesign is héél veel meer dan mooie plaatjes onder elkaar zetten. Sail àla Carte, een bedrijf dat zeilvakanties organiseert, realiseert zich dit. Na een concurrentieanalyse gingen wij voor het bedrijf aan de slag. We maakten een onderscheidend webdesign en zorgden ervoor dat de website goed vindbaar was. Natuurlijk zorgden we voor aanmelding bij zoekmachines en installeerden we Google Analytics (Handig! Eén keer aanmelden, daarna gratis gebruiken, kijk maar op google analytics. Met Google Analytics konden we zien waarin bezoekers het meest geïnteresseerd waren en konden we de inhoud verder aanscherpen. Zo ontstond een website waarop bezoekers gemiddeld steeds langer verbleven, waarop potentiële klanten steeds vaker terugkwamen én waarop uiteindelijk steeds vaker een zeilreis werd geboekt.

tip van sqziWat kunt u ermee?
Webdesign kan de doorslag geven voor meer omzet en winst. Het is dus een gemiste kans als u op zoek bent naar een webdesigner en deze slechts beoordeelt op mooie ontwerpen en plaatjes. Het gaat erom dat uw website wordt gevonden en dat deze doet wat hij moet doen: voor u verkopen. SQZI houdt ook van mooi en aansprekend. Maar vooral van webdesign voor websites die werken. We bedoelen maar: Grote kans dat u op deze website gekomen door het zoekwoord ´Joomla webdesign´ in te tikken in uw zoekmachine?