Website Het Nieuwe Oud

4 juni 2013 | Webdesign

Uitgeverij Kroese Kits vroeg ons een betaalbare boekpromotie te verzorgen

Zo deden we dat
Natuurlijk maken we graag (en goed) grote multimediale reclamecampagnes vol testen, teasers en tekstwissels. Maar soms is daarvoor geen budget. Dan moet je dus slim zijn. SQZI slim.
En dan mag je je trots als vakkundige ontwerper, designer en art director best eens opzij zetten. Daarom hebben we deze keer simpelweg een template van Joomla als basis voor een goed communicerende website mét bestelmogelijkheid genomen. Met kleine advertenties in dag- en doelgroepgerichte vakbladen en Google adwords konden we vervolgens selectief bezoekers genereren en achterhalen welke media wel en niet werken. En gelukkig, dat werkte. Alles Kits dus!

tip van sqziWat kunt u ermee?
Grote bureaus hebben grote kantoren met grote teams die grote kosten maken om met grootse ideeën te komen. Dat betekent niet dat kleine bureaus klein denken. Ook (juist!) kleine bureaus kunnen groot zijn, bijvoorbeeld in het meedenken en het bereiken van besparingen. En of er nu verschil zit in het ontwerpresultaat en de output? Slimmer zijn pakt simpelweg vaak voordeliger uit. Wees dus slim en maak vandaag nog kennis met Bianca van SQZI.

responsive-HTML5-W3C-joomla