website Heerenweiden

6 juni 2013 | Webdesign

Van Daalen vroeg ons met een laag budget hoge aantallen huizenkopers te bereiken

Zo deden wij het
Wie tegenwoordig huizen bouwt, heeft het niet makkelijk. Zie nog maar kopers te vinden… Nu meer dan ooit is het voor projectontwikkelaars dan ook belangrijk het maximale uit hun wervingsbudget te halen. Precies waar we bij SQZI goed in zijn! Projectontwikkelaar Van Daalen wilde wél potentiële kopers voor het nieuwbouwproject De Heerenweide bereiken, maar wilde daarvoor géén hoge kosten maken. En dat hebben we geregeld. Van Daalen heeft meerdere projecten per jaar. We bouwden de website daarom zo, dat je binnen een dag een nieuw project online kunt hebben. Dat scheelt tijd en dus geld. Vervolgens hebben we naast de geijkte media zoals kranten, borden langs de weg en Funda.nl ook een lokale en regionale AdWords campagne opgezet. Zo konden we precies zien welk medium werkte en de meest waardevolle traffic genereerde. Met die gegevens hebben we de campagne geoptimaliseerd. Zie, op SQZI kun je bouwen!

tip van sqziWat kunt u ermee?
Denkt u dat zelf doen de goedkoopste manier van reclame maken is? Fout! Ervaren experts kunnen besparingsmogelijkheden vinden die u wellicht over het hoofd ziet. Bovendien kunnen ze ervoor zorgen dat u meer respons en dus meer omzet krijgt. Een goed bureau verdient zichzelf zo uiteindelijk terug. Dus wilt u écht het maximale uit uw marketingbudget halen en dacht u dat u daarom maar beter niet met een reclamebureau kon werken? Laat ons het tegendeel bewijzen. Maak een afspraak met Bert van Meteren. Dat is vrijblijvend – en kost u niets.

responsive-HTML5-W3C-wordpress