website Plywood

10 oktober 2011 | Webdesign

International Plywood vroeg ons een vindbare website te maken (10 jaar geleden)

Zo deden we het
Okoume triplex, Fins triplex en Aziatisch betontriplex zijn waarschijnlijk geen zoekwoorden die u dagelijks gebruikt. De doelgroep van International Plywood doet dat wél. En als u het nu ook probeert, ziet u direct dat het bedrijf nummer één scoort in de zoekresultaten met dit soort zoektermen. Bij Google, maar natuurlijk ook bij andere zoekmachines, zoals Bing en Yahoo. Nu zijn er natuurlijk meer webbouwers die op SEO (search engine optimization) letten. Maar de website van Plywood is al tien jaar geleden door ons gemaakt. We adviseerden toen TYPO3, waardoor Plywood alle mogelijkheden had om de website continu geoptimaliseerd te houden. Toen, nu én in de toekomst.

tip van sqziWat kunt u ermee?
SEO en optimaliseren is nu hot, maar werkt anders dan tien geleden. En over tien jaar zullen er weer andere zaken zijn waarop webbouwers moeten letten. SEO is dus geen exacte wetenschap. Het is belangrijk bij te blijven en continu op de hoogte te zijn van de nieuwste trucs en tricks. Ook wij gaan met onze tijd mee en kunnen u nu bijvoorbeeld alles vertellen over betere conversie en persuasion architecture. Geen idee waar we het over hebben? Klik hierboven op ‘contact’ en we leggen het u met alle plezier haarfijn uit!