website WNE Yachting

23 december 2011 | Webdesign

WNE Yachting vroeg ons een top website met een top positie te ontwikkelen

Zo deden we het

Als je dealer bent van een merk als Elan jachten heb je direct de wind al vol in de omzetzeilen. Beter is dus niet goed genoeg – alleen het beste telt. Dat geldt óók voor de website van WNE Yachting. Het doel in hun jacht naar yachtklanten was simpel: bovenaan de zoekresultaten komen. Niet in de middenmoot, maar minstens ergens in de top 10. Altijd. We bouwende deze website daarom volgens de Guru methode. We clusterden alle verwante artikelen, waardoor de ‘relevantie’ van de website (lees: relevant volgens Google) steeg. Bij Google is content king, dus hoe meer u over een bepaald onderwerp kunt vertellen, hoe meer u door de zoekmachine wordt gewaardeerd – net als WNE. Ranking en relevante backlinks zijn nu nog de toverwoorden, maar als altijd lopen en kijken we bij SQZI vooruit. Dus let op onze woorden, content gaat hét verschil maken. En daarin zijn wij heel… voortvarend.

tip van sqziWat kunt u ermee?

SEO, search engine optimization oftewel zoekmachineoptimalisatie lijkt een wetenschap te zijn geworden. De juiste titels, URL´s, H-tags, keyword density, backlinks… je zou bijna vergeten waarmee en waarom het is begonnen: de klant de informatie bieden die hij verwacht. Content dus! Hoe meer u vertelt en hoe beter u dat doet, hoe meer Google uw website zal waarderen. Gewoon een goede website met de juiste hiërarchie en inhoud dus – en dan nog wat interessante trucs en tricks toepassen. Dát is de sleutel naar zoekmachinesucces. Wij hebben die sleutel en delen hem graag. Mis de boot niet – en bel ons gerust!

HTML5-W3C-WordPress